Social Icons

niedziela, 15 maja 2016

Brie czy Nikki ?

Aby przeczytać kliknij "Czytaj więcej"..
The Bella Twins udzieliły ostatnio wywiadu, w którym opowiedziały o tym czego fani mogą się spodziewać w szóstym sezonie Total Divas oraz ich własnym programie czyli "Total Bellas"
Możecie go wysłuchać klikając >tutaj<

Bliźniaczki wzięły udział też w pewnej grze. Polegała na tym, że reporter zadawał im pytania "o kim mowa", obie mogły odpowiedzieć "O mnie" (Me) lub "O niej" (Her). Dla lepszego zrozumienia tekstu zmieniłam odpowiedź "O mnie" na "Ja" i odpowiedź "O niej" na "ona".

Pytanie : Która jest większą flirciarą?
Odpowiedź Brie : Ona
Odpowiedź Nikki: Ja

Pytanie : Która najbardziej płacze?
Odpowiedź Brie : Ona
Odpowiedź Nikki: Ona / Ja
Po tym jak Brie spojrzała co wybrała Nicole, to powiedziała jej, że przecież wie że to o niej mowa. Nikki się zaśmiała i zmieniła decyzję na "Ja".

Pytanie : Która jest bardziej konkurencyjna?
Odpowiedź Brie : Ona
Odpowiedź Nikki: Ja

Pytanie : Która jako pierwsza przeżyła swój pierwszy pocałunek?
Odpowiedź Brie : Ja
Odpowiedź Nikki: Ona
Bliźniaczki się tutaj zawahały, ale w końcu Nikki zdecydowała że to Brie.

Pytanie : Która jest bałaganiarą?
Odpowiedź Brie : Ona
Odpowiedź Nikki: Ona
Nicole się z tym nie zgodziła i powiedziała, że ona lubi porządek. Brie się jednak tak nie wydaje.

Pytanie : Która jest najśmieszniejsza?
Odpowiedź Brie : Ona
Odpowiedź Nikki: Ja

Pytanie : Która jest lepszą tancerką?
Odpowiedź Brie : Ja
Odpowiedź Nikki: Ja

Pytanie : Która jest lepszą piosenkarką?
Odpowiedź Brie : Ja
Odpowiedź Nikki: Ona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
 
Blogger Templates