Social Icons

poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Fearless Diva na Wrestlemanii 32 !

Aby przeczytać kliknij "Czytaj więcej"..

WrestleMania 32


W Kick-Off'ie Team Total Divas (Brie Bella, Paige, Natalya, Alicia Fox & Eva Marie) zmierzyły się z Team BAD & Blonde (Lana, Naomi, Tamina, Summer Rae & Emma) Pod koniec walki zaczęło się zamieszanie i divy zaczęły wymieniać się finisherami. W końcu w ringu zostały tylko Naomi i Brie. Mimo ingerencji Lany Brie udało się zapiąć Yes Lock, którym poddała rywalkę! 

Po walce na arenie pojawiła się Nikki Bella, która skandowała charakterystyczne dla Brie i jej męża "Yes!". Szczęśliwa obsada Total Divas celebrowała zwycięstwo.


Potem The Bella Twins udzieliły wywiadu na temat ich przyszłości.
Tom : Co czujesz po swojej wygranej?
Brie : Od czasu gdy Nikki została kontuzjowana a Daniel Bryan musiał przejść na emeryturę robiłam wszystko z myślą o nich obojga. Zrobiłam wszystko w tym ringu. Chciałam nigdy nie zapomnieć o WWE Universe, bo dla mnie jest to tak wyjątkowe i oznaczają tyle, że.. Ja po prostu chciałam czuć wszystkich fanów w ringu razem ze mną. Dzisiejszej nocy to zwycięstwo było właśnie dla nich oraz mojej rodziny. To dla wszystkich ciężkie czasy. Walczyłam przeciwko wszystkim dziewczętom i naprawdę one zasługują na 5+. Moja wygrana dzisiaj na najwspanialszej scenie ze wszystkich w WWE jest dla wszystkich ludzi, którzy kiedykolwiek zaatakowali moją rodzinę.
Tom : Nikki co ty czujesz teraz?
Nikki odpowiedziała, że jest wzruszona ale też smutna bo zapewne nigdy nie będzie już jej dane wejść na ring razem z siostrą. Cieszy się, że Brie jest szczęśliwa z Bryanem i ma nadzieję, że niedługo zostanie ciocią.

Wywiad możecie obejrzeć klikając > tutaj <


Zdjęcia z WWE.com :






Zdjęcia z backstage Wrestlemanii :





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
 
Blogger Templates