Social Icons

wtorek, 26 stycznia 2016

Kariera Nikki Belli dobiegła końca?

Kliknij "czytaj więcej" aby przeczytać..

W wywiadzie dla E! Nikki Bella opowiedziała otwarcie o poważnym stopniu swojej kontuzji. 

Była mistrzyni Divas, Nikki Bella w środę przejdzie operację karku, która być może zakończy jej karierę w ringu. Operacja potrwa około dwie godziny a będzie polegać na połączeniu kości. 

Po operacji, Nikki Bella spędzi w szpitalu dwa dni i będzie musiała nosić kołnierz ortopedyczny przez następne trzy miesiące. 

Pół roku po operacji, kość zostanie prześwietlona i lekarze będą wiedzieć, czy była mistrzyni będzie mogła jeszcze kiedykolwiek walczyć.

Potwierdzone zostało, że przez wykonywanie Rack Attack doszło do kontuzji.

Wpis Nikki z instagrama :

" W środę poddam się operacji szyi i wiem, że jest to możliwe, że moja kariera się skończy. Ale mam wiarę. Wiem, że wrócę i będę rywalizować w tym ringu ponownie. W życiu, wszyscy mamy nierówności w drodze, to w jaki sposób przezwyciężymy te nierówności, pokazuje kim jesteśmy. Jestem gotowa na podbój tych nierówności! Jestem gotowa, aby przetestować moją wolę i siłę! Jestem gotowa na powrót do mojego życia! Miałam najbardziej niesamowity rok w moim życiu !! Moja kariera dopiero się zaczyna, zawsze chciałam tu być. Pracowałam tak ciężko, aby poprawić się w ciągu ostatnich 3 lat i nie przestanę. Gdy idę po tej rampie znowu chcę słyszeć jak na mnie ryczycie! Moja wiara, mój mężczyzna, moja rodzina i moja Bella Army są moim wsparciem i miłością! To nie jest koniec dla mnie, to tylko początek nowego rozdziału. I będą żyć według słów, które są poza mną ... Bądź Nieustraszona !! #fearlessnikki "

Kilka wpisów z twittera :


"W życiu trafiają się nierówności na drodze, jak pozbywamy się tych nierówności to mówi o nas. Trafiły do mnie, a ja pokonam je i stanę się silniejsza"



"To nie jest koniec dla mnie. To początek nowego rozdziału, test woli i siły. To jest mój powrót."



"Dziękuje wszystkim za przeważającą miłość, wsparcie i modlitwy. Urodziłam się aby to zrobić..i to jest BYCIE NIEUSTRASZONĄ! Kocham Cię!"





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
 
Blogger Templates